
Державний навчальний заклад
"Криворізький центр професійної освіти
металургії та машинобудування"

Державний навчальний заклад
"Криворізький центр професійної освіти
металургії та машинобудування"
Державний навчальний заклад
"Криворізький центр професійної освіти
металургії та машинобудування"
Державний навчальний заклад
"Криворізький центр професійної освіти
металургії та машинобудування"
Діагностування рівня професійної методичної компетентності педагогічних працівників
Педагогічна діагностика, як система методів і засобів вивчення професійного рівня вчителя, створює основу для вивчення труднощів у роботі, сприяє усвідомленню та пошуку оптимальних шляхів їх подолання. Разом з тим, вона дозволяє визначити і сильні сторони педагогічного працівника, спланувати шляхи і конкретні способи їх закріплення та розвитку в індивідуальному стилі педагогічної діяльності.
Педагогічна діагностика покликана дати відповідь на наступні запитання: що і для чого вивчати при розгляді навчально-виховного процесу; за якими показниками це робити; якими методами користуватися; за яких умов діагностика органічно включається в цілісний навчально-виховний процес, дає можливість навчити педагогів уміння самоконтролю, а учнів - самопізнання.
Використання педагогічної діагностики в процесі вдосконалення особистості і діяльності педагога полягає в тому, що вона сприяє виявленню недоліків і дозволяє планувати шляхи для усунення цих недоліків. Діагностика вносить конкретність в діяльність кожного педагога, націлює його на вирішення практичних задач, орієнтованих на оптимізацію навчально-виховного процесу.
ДІАГНОСТИКА ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
Тест на визначення рівня професійної компетентності викладача